Beautygeheimpje | Pindakaas masker ❤️ DIY

Hoi, vandaag heb ik een ‘Beautygeheimpje’!

Het zit namelijk zo, dit is een truc die ik van mijn moeder leerde, zij leerde het van oma enzovoort. En de truc is.. Pindakaas! Een pindakaas maskertje, werkt goed én is gewoon te maken met spullen die je meestal wel in huis hebt!

Het ‘recept’ is:

  •  Ongeveer 3 eetlepels pindakaas
  • 50 ml melk
  • En je kunt er er eventueel nog bloem bij doen als je het te vloeibaar vindt.

Je mengt alles bij elkaar en je brengt het aan op je gezicht. Laat het 5-10 minuutjes zitten en daarna was je het eraf met lauwwarm water.

Hoe het werkt:

Pindakaas werkt goed tegen puistjes, en tegen wallen onder je ogen. De melk zorgt ervoor dat je huid goed gehydrateerd blijft, en niet uitdroogt.

Als jij dit maskertje ook maakt stuur mij een foto via Instagram en tag me! Mijn Instagram is Beautyhart_Eline

Succes!

Welke dag is het nou ook alweer?

Geef een reactie

