Stel je vraag | Everyday Make up?

Er zijn nog geen vragen binnengekomen dus, ik heb zelf een vraag bedacht!

Wat is je Everyday Make up?

Zelf draag ik niet iedere dag make up, alleen tijdens feestjes, of om met mijn make up ‘te spelen’. Tijdens een feestje doe ik     oogpotlood, oogschaduw, mascara en een lichte lipstick (soms ook Foundation, of lipgloss in plaats van lipstick). En als ik op een normale (school-)dag zou ik mascara en oogpotlood dragen, en misschien nog een lichte lipstick.

Geef een reactie

