Blogs | De blogs die ik volg ❤️ Favorieten

Hoi, vandaag deel ik met jullie de blogs die ik volg, het zijn niet alleen blogs maar ook YouTubers die ik het leukste vind. Ik kijk heel veel YouTube, dus ik heb de leukste uitgekozen.

En ik weet dat er eigenlijk een Vragenronde online moet staan, maar zolang er geen vragen komen, worden het gewoon artikelen!

Blogs die ik volg:

Www.beautygloss.nl, het blog van Mascha Feoktistova. Mascha is mijn favoriete blogger, ze is mijn voorbeeld. Mascha heeft ook 2 YouTube kanalen; Beautygloss (haar hoofdkanaal, met video’s over beauty en alles er om heen) en Vloggloss (het kanaal waar Mascha dagelijks op vlogt). Oja, en voor de fans: Ik ben 2 keer naar de BeautyglossParty geweest (in 2015 en 2016), en ik heb allebei de shirts. Ik ga ook naar de theatershow! Jammergenoeg is het blog nu gestopt..

YouTubers die ik volg:

Beautygloss en Vloggloss: uitleg staat hier boven. 🙂

Foodgloss: Frances (een vriendin van Mascha) maakt video’s over eten net zoals de naam al zegt

Trendgloss: Claire (ook een vriendin van Mascha) maakt video’s over kleding en haar. Wat op dat moment in de mode is!

Ochtendmix: Nanne maakt video’s op zondag met verschillende onderwerpen zoals; nieuws, eten, gadgets en nog veel meer! Iedere week nodigt hij een leuke gast uit!

Sheling Kamkes/Sheling Beauty: Maakt video’s met extreme make up, het eerste kanaal is Nederlands, het tweede is Engels.

Teske: Maakt video’s over alles wat haar gelukkig maakt, en ze heeft een serie: proefwerk, iedere week proeft ze lekkere of vieze dingen.

Sara Beautycorner: een Engels YouTube kanaal over make up en nagels.

Rosanna Pansino: Het laatste kanaal. Rosanna is ook Engels, ze maakt video’s over eten, dat lekker is en het ziet er super mooi uit!

Dit was het weer voor vandaag. Vergeet niet jullie favorieten achter te laten!
En laat het weten als jullie een deel 2 willen!

Geef een reactie

