Dierproefvrije make up? | Make-up

Hoi, vandaag ga ik het met jullie hebben over dierproefvrije make-up. Ikzelf ben tegen dierproeven, en ik probeer mijn make-up, zeep, verzorgingsproducten en nagellak dierproefvrij te houden. Vandaag vertel ik jullie daar meer over.

Aller eest, sorry dat ik niks geplaatst heb de laatste paar dagen, maar ik heb het druk met school en zo. Maar zoals ik al zei, ik ben tegen dierproeven. Waarom? Nou ik vind het heel zielig, en ik zag dat Teske  (Klik hier voor haar blog) ook alleen maar dierproefvrije make-up gebruikt. En voor mij was de overgang heel makkelijk, omdat ik alleen maar budget make-up gebruik. Maar als ik ergens producten van krijg (denk aan de Beautyglossparty enz.) maak ik ze wel op. Want het is zonde als ik het weg zou gooien. Want dan zijn de dieren voor niks getest.

Zijn jullie tegen dierproeven? Of zelf vegetariër of veganist?

Laat het maar weten!

Geef een reactie

